zondag 20 mei 2012

Geheim project en investering


De komende tijd ben ik druk bezig met van alles.
Ik heb al eerder verteld over de vernieuwde site, dit project is nog gaande.
Nu heb ik ook nog een top secret handwerk project waar ik weinig kwijt over kan.
Dus heb ik ook weinig te bloggen.
Maar zodra de nieuwe site online is zal ik ook veel foto's posten van het nieuwe geheime project.
Wat ik wel kan zeggen is dat het gehaakt kan zijn maar ook andere handwerken zijn van de partij ;)

Ondertussen is de oude vertrouwde naaimachine kuren gaan vertonen.
Steken overslaan, draad te losjes en andere klachten.
Een nieuwe naald heb ik al geprobeerd dus het zal wel ouderdom zijn.
Daarom heb ik een mooie nieuwe naai/borduur naaimachine aangeschaft.
Brother innovis 950
Nu worden mijn producten nog mooier!
Een mooie plus is dat je er gratis ook een lockmachine bij krijgt.
Het was een redelijke investering maar dat hoort erbij.

Ook heb ik me aangemeld bij de volgende markten:
02-06-2012  : Bruggermegafestijn in Glanerbrug
09-06-2012  : Braderiemarkt Kasbah in Hengelo Ov
01-09-2012  : Kunstmarkt Hasselo in Hengelo OV
16-09-2012  : Hip en Handgemaakt in Hengelo OV
Kom je ook?

Ik hoop dat iedereen een mooi weekend heeft gehad en volledig uitgerust de nieuwe week ingaat.

Groetjes!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.