zaterdag 11 augustus 2012

oeps...

Oeps... ik heb al een tijdje niks meer geschreven.
Maar dat is om een hele goede reden.
En die ga ik je nu vertellen!

Mijn nieuwe site gaat over een paar weken online :)
Al het harde werk wordt straks beloond.
Nieuwe producten, nieuwe opties en het allerbelangrijkste: een winkelwagentje!

Verder heb ik nog iets heel leuks op etsy gekocht voor nieuwe producten.
Deze mallen heb ik uit Amerika laten overschepen en ze zijn echt fantastisch!
Je kunt ze verhitten tot 395 daarna smelten ze pas, dus geen gefriemel meer om de klei eruit te halen
om het in de oven te kunnen bakken :)
En de verkoopster is echt ontzettend aardig, je krijgt zelfs een stel gratis mallen erbij!
Als je zelf ook een kijkje wil nemen: http://www.etsy.com/shop/Tonyarose


Als de nieuwe site geopend wordt zal ik het overal gaan posten.
Dus op twitter, facebook en blogger.

Geniet allemaal van het mooie weer en een heel fijn weekend toegewenst.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.