maandag 2 april 2012

Gewonnen sieradenpakket en nieuwtjes

Heey allemaal,

Heeft iedereen kunnen genieten van het geweldige weer?
Het wordt weer wat minder maar het gaat vast wel weer de goede kant op.
Ik heb zin om de T-shirt uit de kast te trekken maar daar is het nog iets te fris voor.

De laatste tijd zijn er veel ontwikkelingen op webshop gebied.
Er komt een nieuwe site aan waar ik druk mee ben.
En dan is de site die nu online is ook nog uitgevallen :(
Momenteel loopt de site op een noodprocedure dus alles ziet er nogal rommelig en scheef uit.
Ik kan beloven dat hij er beter heeft uitgezien en vanaf nu ook beter wordt.
Zowel de programmeur als ik zijn er druk mee bezig.

En dan kwam er ook nog ontzettend goed nieuws!
Ik had een give away gewonnen!
Ik mocht van ByKaRokralen een armband zelfmaak pakket uitzoeken.
Ik had gekozen voor de lucky buddha bracelet
Klik hier voor haar site.
Dit zijn de foto's:
Een goed gevuld pakket met alles erop en eraan.

Eindresultaat 
 Zoals je merkt heeft de camera haar laatste adem uitgeblazen.
Ik ga kijken of er nog wat te repareren valt maar ik ben bang van niet.

Dit zelfmaak pakket heeft mij geïnspireerd voor een nieuw project.
Omdat ik het nog een beetje geheim wil houden zeg ik nog lekker niks ;)
In de tussentijd heb ik ook nog een Facebook account geopend.
Dus als je mij wil liken kun je dat hier doen.

En als laatste:
Vergeet vooral niet om aan mijn give away mee te doen.
Nog even en dan is hij afgelopen, Nog 16 volgers te gaan!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.