donderdag 2 juni 2011

Grannysquare tas, fret en aardbeien.

De weken voor de zomervakantie gaan nu wel heel snel voorbij.
Ondertussen heb ik al heel wat werk gedaan.
Ik heb een kreeften leger gemaakt van 6 man sterk en de Grannysquare tas is
eindelijk af. Alle mogelijke uren na school heb ik eraan gewerkt en het
resultaat mag er zijn.

















Voor de voering heb ik een vrolijk bloemenstofje gebruikt. Op de foto is hij wat
donkerder dan in het echt.


Verder heb ik nog een hele leuke foto van mijn lieve fret die lekker ligt in
een mandje, met haar tongetje eruit. Toen ik dit zag moest ik wel een foto maken.
















Nu de zon schijnt en er genoeg regen valt, gaat het wel erg snel op de volkstuin.
Hoewel sommige planten nog steeds niet willen groeien met dit warme weer doen een paar planten het wel heel goed. De aardappels groeien zoals gewoonlijk, net zoals de sla en de aardbeien gaan wel heel hard.
Van de aardbeien heb ik binnen 2 weken al 3x kunnen oogsten.
En die oogst is niet klein. 1 oogst is 2x de portie die je normaal in de winkel koopt!
Deze foto geeft minder dan de helft van de oogst weer















Verder heb ik nog een banner gemaakt voor mijn webshop www.trendykim.nl.
Hij staat onder banners en links. Als je wilt ruilen, dan kan dat.
Neem contact op en ik zet jouw banner op mijn site.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.