woensdag 11 mei 2011

Gezocht: meeloopdag creatieve winkel/webshop

Binnenkort haal ik mijn mbo diploma en mijn plannen zijn om dan misschien een eigen bedrijf te starten waar ik een volledig inkomen mee kan creƫren. Ik zat zelf te denken aan een handwerkwinkel.
Ik ben op zoek naar iemand die mij een meeloop dag kan aanbieden.
Ik zou dan graag een indruk willen krijgen hoe de dagelijkse zakelijke dingen verlopen in succesvol bedrijf . Daarbij kun je denken aan administratie, bestellingen verwerken en dergelijke in grote mate.
Ik ben zelf woonachtig in twente maar ik wil best wel wat verder reizen.
Omdat het gaat om een algemene indruk zoek ik iemand die winkel heeft of een webshop in de creatieve industrie, die zelf de producten maakt of gewoon handwerkartikelen verkoopt.

Ben jij diegene of ken jij iemand die eraan voldoet? Graag hoor ik van je op dit e-mail adres:
trendy-kim@hotmail.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.