zaterdag 9 maart 2013

De zoektocht naar een camera

Voor mijn product fotografie maak ik gebruik van een camera die al een paar jaartjes oud is. Op zich geen probleem want de kwaliteit is ontzettend goed. Alleen als ik de micro producten moet fotograveren dan wordt het erg moeilijk. De spiegel reflex camera kan niet dicht op het product zitten en de zoom is 3.1.
Mijn broertje heeft een compact camera geadviseerd. Lekker licht en zoomt vaak met 20x of 30x. Ik ben eens wezen kijken bij kieskeurig en ik heb mijn keuze gelegd op een fujifilm.
Deze maand ga ik dus even shoppen bij een winkel ;-)

De foto' s van mijn broertjes Fujifilm zitten bij dit bericht. Normaal gesproken fotografeert hij treinen maar ik vind het wel knap dat hij zo kan overschakelen naar macro fotografie.

1 opmerking:

  1. Superleuk gedaan!! Als jij en/of je leuke volgers toevallig ook graag zouden meedoen met een GIVEAWAY van twee knuffel 'Zwoekans' (klinkt als een Alien, maar is eigenlijk een kruising tussen een zwaan en een toekan!), neem dan zeker eens een kijkje op onderstaande blog:
    http://homeiswherethedachshundis.blogspot.be/2013/02/ready-to-fly-out-rose-white-and-forrest.html
    Deze blog is van mijn moeder, die nog paar pas begonnen is met bloggen en echt superblij is met elke nieuwe volger!

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.