maandag 1 augustus 2011

Draagtasjes afgerond



Ik had de draagtasjes al een tijdje op markten laten zien.
Het werd wel verkocht maar ik wou ze toch even opfleuren.
9 stuks heb ik versierd met leuke applicaties.
Op de foto hierboven staan een paar voorbeelden.
Ik laat het granny vestje even opzij liggen.
Ik kwam erachter dat ik nog maar 5 weken had om alle onafgemaakte
projecten voor de kunstmarkt af te ronden.




Verder heeft mijn moeder nu al een aantal weken, een paar hele mooie bossen gladiolen
uit de volkstuin gehaald. Helaas is er ook veel gesneuveld. Het volkstuinencomplex staat midden op de boerderij in het rand van het bos. Door de rare droge lente zijn de reeën onze kant op gekomen en hebben onze koolplanten opgegeten. We dachten eerst nog aan slakken maar toen er 1 krop binnen 1 dag totaal verorberd werd zonder enige restjes over te laten moesten het wel reeën zijn. Ik neem ze het niet kwalijk maar het is toch jammer.


En vergeet vooral niet mee te doen aan mijn give away!
Je hoeft alleen maar volger te worden en een reactie achterlaten bij
het bericht van de give away. (vorige bericht)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.