donderdag 7 juli 2011

Gedachten van deze week

Ik ben druk bezig met van alles.
Voor het granny vestje moet ik nog 6 vierkanten en 10 cirkels haken + nog om haken.
Zodra ik een fatsoenlijke hoeveelheid vierkanten en cirkeltjes heb, plaats ik wel een foto.
Dan ben ik ook nog druk bezig met het ondernemersplan wat ik binnenkort ga bespreken met het ROZ. Het invullen is nogal lastig want ik heb nog geen bericht terug van de winkeliersvereniging en ik heb geen idee hoe ik mijn winkel ga noemen. En dan zit ik nog te denken aan een give away bij honderd volgers. Misschien dat ik een zomers pakketje ga maken met een gehaakt lieveheersbeestje, gehaakte aardbei en bloemetjes?
Officieel is mijn zomervakantie nog niet begonnen en zo af en toe moet ik op school komen opdagen. Voor kleine dingetjes zoals: Evaluatie gesprekken, rapporten ophalen en te horen krijgen wanneer ik weer naar school moet. Maar er blijft gelukkig tijd over voor mijn handwerk.
Iedereen die al vakantie heeft, wens ik een hele fijne vakantie toe!

1 opmerking:

  1. Jeetje wat een heftig schema zeg! Maar gelukkig zitten er ook leuke bezigheden bij, zoals het granny vestje, die ziet er echt geweldig uit! En het zomerpakketje klinkt leuk! Success met je ondernemersplan en daarna... bijna.... vakantie!!!!! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.