vrijdag 22 april 2011

Druk weekendje

Ik heb nu een lekker lang weekend maar ik ben toch druk bezig met van alles.
In mijn webshop staan nu allemaal nieuwe producten die eerst te zien waren bij de markten.
Maar ik ben ook druk bezig met twitter en natuurlijk mijn blog.

Vanmiddag maak ik een vlaamse stoofschotel dus haken kom ik niet aan toe.
Vooral omdat ik elke 10min in de pan kijk of het niet aanbrand.
Ik kan goed koken voor een 20jarige maar ik heb nog nooit een stoofschotel geprobeerd...

Benieuwd naar het recept? Dit is de link:
http://www.budgetkoken.be/lekker-belgisch/vlaamse-karbonaden.php

Ik maak graag eten uit het buitenland. Het is lekker anders en daar hou ik van.
Ik heb het nu een beetje simpel gehouden omdat thuis niet iedereen alles lust
maar ik weet zeker dat deze stoofschotel er bij iedereen ingaat.

Morgen post ik wel of het een beetje gelukt is.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.